woensdag 11 april 2012

Het begin.....

Eindelijk ben ik om! Na maanden van vol enthousiasme volgen van diverse blogs en vooral het opdoen van inspiratie hierop kan ik natuurlijk niet achter blijven. En hier is íe dan.......mijn eigen blog!

Hopelijk zal een ieder hier net zoveel van genieten als dat ik op die van jullie doe en doen jullie hier ook volop inspiratie op.

In dit eerste berichtje kan natuurlijk geen foto van mijn grootste creatie ontbreken, made by pinkie (en vriend natuurlijk)......mijn fantastische 2 jongens Kian en Niek!



2 opmerkingen:

  1. Goed besluit! Bloggen is erg leuk. Ik heb ook een blog en ik vind het erg verslavend werken!
    Ik ga je volgen hoor!! Aan mij de eer om je eerste volger te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, wat leuk dat je mijn eerste volger bent!! Ik heb al weer nieuwe foto's gemaakt voor een volgende post, maar eerst ga ik even op jouw blog rondneuzen....

      Verwijderen