zondag 9 december 2012

Adventsswap dag 1 t/m 3

Zo, na een drukke tijd met veel verjaardagen en natuurlijk de Sint, is het nu eindelijk tijd om te laten zien wat voor moois ik allemaal van Tante Jannie heb gekregen.
Al een tijdje stond er een doos thuis te wachten totdat hij eindelijk opengemaakt mocht worden.
1 december was het dan zo ver; hij mocht open!!!!!


Lezers van het blog van Tante Jannie herkennen Ibbeltje natuurlijk meteen, nu met hertengewei ;-)
En ook nog prachtig geborduurde versiering, wow!
En dan hoe de pakjes allemaal ingepakt zijn, eigenlijk te mooi om open te maken.....


Alle pakjes heb ik mooi op een kastje gelegd en vanaf daar liggen ze me aan te kijken en zeggen ze: OPEN MIJ!! Oh zo moeilijk om er maar eentje per dag open te maken.


 
Dag 1 : Vroeger had ik er zoveel van deze, nu kan ik er mijn notities in kwijt.



 
Dag 2 : Vlaggetjes voor een feestje, ben ik dol op!
 
 
Dag 3 : Wow, mooie vorm!
 
 
 


3 opmerkingen:

  1. Haha, dacht even dat het een echt cassettebandje was, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet heeeeeeeel veel bijlezen haha vandaar mijn late reactie maar ik vind het leuk om te zien dat de presentjes in de smaak vallen!

    Hier is het precies zo! Elke dag als ik wakker wordt is het eerste wat ik doe... een presentje open maken! En ze roepen me allemaal hoor! "Open mij! Open mij!" Dus lastig inhouden maar het lukt wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen